Tuesday, June 30, 2009

Pelamin Tunang

Pelamin untuk majlis bertunang pada 27 June 2009 di Seksyen 11, Shah Alam

Terima kasih kepada pembantu Andaman NarR yang sentiasa membantu proses pemasangan pelamin di semua lokas pelanggan NarR.

Tempahan dan pertanyaan hubungi 017-3316074 atau emelkan kepada naritahanimsbridal@gmail.com

7 comments:

  1. ini adalah pelamin idaman i! tapi i nak buat pelamin ni waktu nikah nanti...
    masa bertunang itu hari takde pelamin
    dok tercatuk atas katil je hehehe

    ReplyDelete
  2. salam..utk pakej2 tunang tu..yg 750 tu,ini ke pelamin mini yang akan diberi?

    ReplyDelete
  3. cinta_nort2south: Wedding U kat Segamat kan? klau mcm tu I kene bawak pekerja I pasang pelamin kat sana lah yer.. U kene booking 2 chalet gitu... hehehe..

    Nona : It depent to you. Klau U nak pelamin tunang 2 tingkat mcm dlm gambar nie pun boleh, klau nak yg stage setingkat pun boleh.. )

    ReplyDelete
  4. hee..klu stage stingkat,brape plak hrge?akan trun harga x?

    ReplyDelete
  5. sgt cntik pelamin ni..berapa harge klu pakej yg ade pelamin mcm ni..klu sy kat pasir puteh kelantan, ade xtra cost x?can u reply at my email, mazurin_mahamood@yahoo.com.sg

    thanx ya~

    ReplyDelete
  6. brape harga untuk pelamin mini mcm ni??? bleh reply to aina _dieya21@yahoo.com...tq

    ReplyDelete