Thursday, April 16, 2009

Kenal Kami..

Narr Bridal @ Andaman Narr telah ditubuhkan pada December 2006 yang lalu. Alhamdulilah, atas sokongan dari pelbagai pihak, Narr Bridal @ Andaman Narr mula dikenali di kalangan bakal mempelai. Dengan motto 'Abadikan Kenangan Terindah' Narr Bridal @ Andaman Narr berusaha untuk menghasilkan sesuatu yang terbaik khas untuk bakal mempelai sebagai kenangan terindah mereka.

Jangan keliru, Andaman Narr atau Narr Bridal adalah satu butik pengantin yang sama. Buat masa ini, Narr Bridal @ Andaman Narr mempunyai lebih kurang 30 koleksi pakaian pengantin dari pelbagai warna dan design. Bakal mempelai boleh datang ke showroom kami yang terletak di Bandar Damansara Perdana (by appointment only) untuk memilih baju pengantin pillihan mereka. Jika kalangan mempelai yang inginkan sepasang pakaian pengantin baru mengikut tema warna dan design mereka, Narr Bridal @ Andaman Narr akan 'Abadikan Kenangan Terindah' mereka melalui pakaian pengantin mengikut design yang diingini.

Narr Bridal @ Andaman Narr juga menyediakan pakej perkahwinan dengan harga yang berpatutan. Bagi bakal mempelai yang mempunyai budget yang minima, Narr Bridal @ Andaman Narr lah tempatnya untuk mempelai mencari pakej perkahwinan yang diingini..

1 comment:

  1. nak tanya sket bley? package andaman ni dari rega berapa ye?

    ReplyDelete